Kvartalets kunde
Har du været hos en kunde, som du synes fortjener lidt ekstra anerkendelse?
Del dine oplevelser med os – vær med til at kåre ”kvartalets kunde”
Vi værdsætter kunder, der tager godt imod os, når vi kommer ud for at hjælpe dem, eller på anden vis udmærker sig positivt. Derfor har du og alle vores vikar-kollegaer muligheden for at indstille de kunder/steder, som gør det rigtig godt.
Ud over dine input vurderer vi naturligvis ud fra det generelle samarbejde mellem SOS VIKAR og kunden.
Skriv nogle ord om hvorfor netop denne kunde/indmødested skal have en anerkendelse fra os. Du skal sende din indstilling til sos@sosvikar.dk
Kvartalet kunde – Q4 2023
❤ Årets sidste Kvartalets kunde i 2023 er Ortopædkirurgisk afdeling på Hillerød Hospital 🥰
Vores vikarer har rost afdelingen for at være travl med mange nyansatte og vikarer, men på trods af det bliver de altid taget godt imod.
Personalet involverer og støtter vores vikarer aktivt, og de sætter pris på muligheden for at bruge deres kompetencer og de bliver fagligt udfordret 🫶👐
Samarbejdet med Ortopædkirurgisk afdeling har været en fornøjelse, og vi sætter pris på den fleksibilitet, de viser for at imødekomme vikarernes ønsker ❣
Et stort tak for det positive samarbejde, vi håber I nyder chokoladen
Kvartalet kunde – Q3 2023
❤🆘❤ Årets tredje kvartals kunde er Benediktehjemmet i Fredensborg. De modtager denne udmærkelse for deres store venlighed og betydelige engagement over for vores SOS Vikarer. 🌼
I løbet af tredje kvartal har vi haft fornøjelsen af at dække hele 144 vagter.
Flere af vores vikarer udtaler:
– Bliver altid budt velkommen. 🥰
– Er altid meget lyttende over for vikarerne. 🤗
– Selvom der har været en stemning af kaos og mange udfordringer, er vi ekstra glade for at kunne støtte det faste personale i den travle periode, de har været igennem. ❤
Det faste personale har virkelig ydet en stor indsats, og vi håber, at chokoladen smager ekstra godt. Stort tillykke til Benediktehjemmet.
Kvartalet kunde – Q2 2023
Denne gang kan vi med glæde præsentere at kvartalets kunde er Roskilde kommune.
Igennem et langt og meget loyalt samarbejde, oplever vi, i SOS VIKAR, at vi har en god og konstruktiv dialog.
Flere vikarer udtaler:
Føler sig velkommen
Der bliver taget godt imod os
Som vikar føler man sig som en del af personalegruppen.
Vi oplever at Roskilde kommune er meget lydhør overfor tilbagemeldinger, har et lavt annulleringsmønster, og vi har et rigtig godt samarbejde omkring kvalitetssikring på klagesager.
Stort tillykke til Roskilde kommune, vi håber at I nyder chokoladen.
Kvartalets kunde – Q1 2023
Så blev det tid til at præsentere første kvartals kunde som er Nørremarken Plejecenter i Køge kommune.
Som samarbejdspartner oplever vi, i SOS VIKAR, at vi har en god kommunikation, samt et godt og konstruktivt samarbejde.
Flere vikarer udtaler:
– Man bliver taget godt imod
– Mulighed for at hjælpe med at hæve niveauet, efter medieomtale og tilsyn
– Der er god stemning
– Man mærker hvor meget forandringerne betyder for beboerne
– Et dejligt sted at komme som vikar
Stort tillykke til Nørremarken Plejecenter, vi håber I vil nyde chokoladen.